Nacházíte se zde: Úvod Akce a projekty Knihovnické konference, semináře, vzdělávací akce Marketing, PR a společné označení knihoven
Návod

Pro přidání nové akce použijete odkaz Přidat novou akci (nad seznamem akcí vpravo). Otevře se jednoduchý formulář, kde vyplníte váš  e-mail, název akce a ověřovací kód. Poté na uvedený email obdržíte mail s linkem, který vás přivede do  editačního formuláře, kde vyplníte další údaje o akci.

Pro úpravu záznamu akce příslušný záznam kliknutím na název otevřete, kliknete na text Upravit tuto akci, a na mail, který jste uvedli, vám opět přijde link, po jehož otevření můžete záznam editovat.

Přehled je v testovacím provozu: v případě potíží s vyplňováním formuláře, či s připomínkami se můžete obrátit na mail jindrich.pilar@nkp.cz

 

Marketing, PR a společné označení knihoven

Událost jiný typ (uveďte v Poznámce)
Čas 18.10.2016
od 09:00 am do 12:30 pm
Místo Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
Jméno Veronika Hyblerová Trachtová
Přidat událost do kalendáře vKalendář (Windows, Linux)
iCal (Mac OS X)

Místo konání:
Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě  - Moravskoslezský kraj
(REgionální výukové centrum MSVK)

Lektorka: Mgr. Věra Ondřichová

  • Využití řízené komunikace v knihovnách (úvod do problematiky)
  • Příklady dobré praxe z marketingu, jak mohou knihovny smysluplně nabízet své služby (komentované příklady a workshop)
  • Společné označení/brand pro knihovny (workshop a diskuse)

Typ akce: jiný typ (uveďte v Poznámce)

Pro koho je akce určena:
všechny

Pro jaký typ knihoven:
všechny typy knihoven

Není požadována žádná minimální kvalifikace.

Maximální počet účastníků:  15

Učastnický poplatek:  0 Kč    pro členy SKIP:  0 Kč

Poznámky:
Workshop je realizován díky finanční podpoře Ministerstva kultury v rámci dotačního programu VISK 1 pro rok 2016 a podpoře Magistrátu hl. m. Prahy.

Upravit tuto akci

Akce dokumentů