Sociální sítě knihoven: Instagram, Facebook, X a LinkedIn
| Typ akce |
seminář
|
|---|---|
| Určená zejména pro |
všechny
|
| Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
| Určená pro úroveň |
začátečníci
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Sociální sítě - Která je pro vás ta pravá? A máte komunikační strategii, nebo je Fcb jen nástěnka na fotky a plakáty? Co analytika, kamarádíte se? A jaké máte konverze?
Přestaňte fotit naaranžované knížky a kafíčka, sdílet hrající si koťata, cizí obrázky, nebo obličeje dětí bez souhlasu rodičů s publikací. Obsahový marketing je velká výhoda knihoven, když se dělá správně.
Interaktivní praktická výuka plná příkladů dobré i špatné praxe knihoven. Aneb sledujeme vás!
Termín
| Místo konání akce | Knihovna Jana Drdy Příbram |
|---|---|
| Kraj |
Středočeský kraj
|
| Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
|---|---|
| Maximální počet účastníků | 20 |
| Kontaktní osoba | Eva Šenfeldová |
|---|---|
| Telefon | +420 721 632 373 |




