Registrace

Registrace je nutná pro všechny akce.

Registrovat se můžete pomocí online formuláře do 20. 4. 2025 včetně.

V případě dotazů prosím kontaktujte Bedřišku Štěpánovou.

Účast na valné hromadě a společenském večeru je zdarma (určeno pouze pro členy SKIP).

Účast na komentovaných prohlídkách je zdarma pro všechny zájemce.

Vložné na konferenci Architektura knihoven

Vložné je ve výši:

  • 800 Kč pro členy SKIP (pro individuální členy a libovolný počet zástupců institucionálních členů);
  • 1 000 Kč pro nečleny SKIP.

Platba vložného

Přihlášení, kteří budou potřebovat vystavit fakturu, vložné uhradí na základě této faktury (na ní bude uveden termín splatnosti).

Fakturu bude zasílat Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR (IČO 40765407, Mariánské náměstí 190/5, 110 00 Praha 1, číslo účtu 1937675319/0800). Podrobné kontaktní údaje viz https://www.skipcr.cz/kontakty.

Fakturace proběhne v co nejkratším termínu po přihlášení.

V případě více přihlášených z jedné instituce je možné zaslání hromadné faktury. Pokud o hromadnou fakturu máte zájem, prosím uveďte tuto skutečnost v tomto formuláři (po fakturačních údajích vyberte možnost "Prosím o zaslání hromadné faktury pro více účastníků z instituce, kde pracuji" a v poli Poznámka k faktuře uveďte jména ostatních účastníků z instituce).

Přihlášení, kteří nebudou potřebovat vystavit fakturu, vložné na konferenci uhradí nejpozději do 30. 4. 2025 včetně, a to na číslo účtu SKIP, tj. 1937675319/0800. Do poznámky pro příjemce uvedou: Architektura knihoven, jméno, příjmení, město/obec.

Storno poplatky

Zrušení přihlášky bez storno poplatku je možné do 14. 5. 2025 včetně. Od 15. 5. 2025 bude v případě zrušení přihlášky účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku nebo je třeba si najít náhradníka; od 25. 5. 2025 včetně je storno poplatek ve výši 100 %.

Kontaktní osoba pro platby

Karolína Grygarová